مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1399 ساعت 23:252020-07-24سياسي

دولت سریع تر وزیر صمت را به مجلس معرفی کند


حجت الاسلام امیرقلی جعفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه مردم از نظام و انقلاب ناراحتی ندارند و بیشترین دلخوری شان از ناکارآمدی و رهاشدن بازار است، گفت: مردم از رانت خواری در برخی حوزه ها، تبعیض و اینکه چرا اینقدر مسؤولان دیر اقدام می کنند ناراحت هستند.

نماینده مردم بروجن در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید مجلس و دولت دست در دست هم بدهند و جامعه را از این وضعیت نجات دهند، افزود: مجلس یک بسته حمایتی در نظر گرفته است که در رزهای آینده جزییات آن اعلام خواهد شد و امیدواریم تغییری در معیشت مردم که اولویت اول مجلس است ایجاد شود.

اولویت اول مجلس معیشت مردم است وی با بیان اینکه تلاش نمایندگان در حوزه قانون گذاری و نظارت سروسامان دادن به وضعیت موجود کشور است و این اولویت اول مجلس است، اضافه کرد: اما در قوه مجریه حتما باید اقداماتی صورت بگیرد به نظر می رسد بازار رها شده است و اقشار ضعیف و کم درآمد فشار زیادی را تحمل می کنند.

جعفری با بیان اینکه دولت باید اقدامات جدیدی انجام دهد و معیشت مردم را در اولویت قرار دهد، گفت: برای مثال مدت زیادی است که وزارت صمت با سرپرست اداره می شود و مجلس از دولت درخواست کرده تا سریع تر وزیر مربوطه به مجلس معرفی شود چون بسیار در بازار تأثیرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سریع تر وزیر صمت را به مجلس معرفی کند

دولت سریع تر وزیر صمت را به مجلس معرفی کند