مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 01:452020-07-24فرهنگي

تلاش برای رساندن «نجلا» به اربعین99/ «پس از آزادی» آماده پخش است


سعید سعدی تهیه کننده تلویزیون از آماده پخش شدن مجموعه «پس از آزادی» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر و نیز پیوستن بازیگران جدید به سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور خبر داد.

- سعید سعدی تهیه کننده تلویزیون از آماده پخش شدن مجموعه پس از آزادی به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر و نیز پیوستن بازیگران جدید به سریال نجلا به کارگردانی خیرالله تقیانی پور خبر داد.

سعید سعدی تهیه کننده سریال نجلا که این روزها در بوستان ولایت و با حضور بازیگران اصلی در حال تصویربرداری است در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: سریال به کارگردانی خیرالله تقیانی پور تولید خود را در بوستان ولایت که لوکیشن اصلی سریال است پشت سر می گذراند تا برای پخش آماده شود و هفته آینده قرار است بازیگران جدیدی به گروه اضافه شوند.

وی درباره اینکه با توجه به کرونا و شرایطی که گروه های فیلمسازی و سریال سازی دارند امکان رسیدن به محرم و صفر ممکن است یا خیر بیان کرد: در حال حاضر تمام هم و غم ما این است که پخش سریال به اربعین امسال برسد و تمام تلاشمان را انجام می دهیم.

سعدی درباره ادامه تصویربرداری این سریال در لوکیشن های دیگر اظهار کرد: فعلاً تا یک هفته یا 10 روز آینده در همین لوکیشن تصویربرداری ادامه دارد و بعد از آن احتمالاً به لوکیشن های دیگری می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای رساندن «نجلا» به اربعین99/ «پس از آزادی» آماده پخش است

تلاش برای رساندن «نجلا» به اربعین99/ «پس از آزادی» آماده پخش است