مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 02:352020-07-24سياسي

جهاددانشگاهی خلاءهای علمی فرهنگی کشور را پر می کند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی خودباور و خود اتکا و برخوردار از نیروهای خلاق و خستگی ناپذیر با روحیه جهادی، - ایسنا/مرکزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی خودباور و خود اتکا و برخوردار از نیروهای خلاق و خستگی ناپذیر با روحیه جهادی، خلاءهای علمی و فرهنگی کشور را پر می کند.

حجت الاسلام عباس دانشی در آستانه فرا رسیدن 16 مردادماه، چهلمین سالروز تاسیس جهاددانشگاهی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: جهاددانشگاهی یکی از نهادهای برآمده از متن انقلاب اسلامی است و خاستگاه آن شورای عالی انقلاب فرهنگی است که در سال های آغازین انقلاب شکل گرفت.

وی با اشاره به گذشت 40 سال از حیات این نهاد انقلابی اظهار کرد: در سال های نخستین پیروزی انقلاب که نهادهای مختلفی در حوزه خدمات عمومی نظیر نهاد کمیته امداد، کمیته انقلاب اسلامی، سپاه، جهادسازندگی و .

در کشور تاسیس شد، یک خلاء بزرگ در حوزه فرهنگی و دانشگاهی در کشور احساس می شد که تاسیس جهاددانشگاهی پاسخی به نیاز عمومی جامعه در حوزه فرهنگی و دانشگاهی بود.

وی تصریح کرد: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد با روحیه جهادی و انقلابی در بخش های فرهنگی، علمی و دانشگاهی در کشور شکل گرفت تا پاسخگوی نیازهای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی خلاءهای علمی فرهنگی کشور را پر می کند

جهاددانشگاهی خلاءهای علمی فرهنگی کشور را پر می کند