مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 03:252020-07-25اجتماعي

آلودگی شناگاه های بوشهر و خطر ابتلا به بیماری های متعدد


رییس حفاظت محیط زیست شهرستان بوشهر گفت: از 6 شناگاه این شهرستان بر اساس نمونه برداری های انجام شده یک شناگاه وضعیت آلودگی آن بحرانی و 2 شناگاه نیز پرخطر تشخیص داده شده است.

- ایسنا/بوشهر رییس حفاظت محیط زیست شهرستان بوشهر گفت: از 6 شناگاه این شهرستان بر اساس نمونه برداری های انجام شده یک شناگاه وضعیت آلودگی آن بحرانی و 2 شناگاه نیز پرخطر تشخیص داده شده است.

صادق پورسالم با اشاره به اینکه شناگاه های بوشهر شامل پارک لیان، بندرگاه، پلاژ بانوان، جفره، ریشهر و پارک سیادت است، افزود: شناگاه پلاژ بانوان و ریشهر پرخطر و شناگاه جفره در وضعیت بحرانی قرار دارد و شناگاه های لیان و بندرگاه در وضعیت سالم و شناگاه پارک سیادت بوشهر نیز به طور نسبی پاک است.

وی بیان کرد: شهروندان به طور جد از شنا در شناگاه جفره بپرهیزند چراکه شنا در این محل آنها را در معرض ابتلا به بیماری های متعددی قرار می هد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت ایسنا، پورسالم با اشاره به انجام نمونه گیری در عمق نیم تا یک و نیم متر اظهار کرد: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری های میکروبی، شناگاه ها همواره باید مورد نمونه برداری و آزمایش میکروبی قرار گیرند چرا که استفاده از شناگاه های آلوده و میکروبی انواع بیماری ها را به انسان منتقل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی شناگاه های بوشهر و خطر ابتلا به بیماری های متعدد

آلودگی شناگاه های بوشهر و خطر ابتلا به بیماری های متعدد