مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 03:452020-07-25اقتصادي

دومینوی تجمل و سادگی در جهیزیه


لیست های 250 قلمی جهیزیه در سایت ها و فضای مجازی نمود دارد و عروس ها با انتشار عکس جهیزیه خود به همدیگر فخر فروخته و این را معیاری بر برتری و ازدواج موفق خود می دانند؛ - ایسنا/قزوین لیست های 250 قلمی جهیزیه در سایت ها و فضای مجازی نمود دارد و عروس ها با انتشار عکس جهیزیه خود به همدیگر فخر فروخته و این را معیاری بر برتری و ازدواج موفق خود می دانند؛ جهیزیه سنگین و مراسم پر زرق وبرق ازدواج همه و همه موجب دشواری ازدواج جوانان شده است.

با افزایش قیمت اجناس بسیاری از خانواده ها از عهده تأمین جهیزیه دخترشان برنمی آیند و گاهی اوقات مجبور می شوند دوره نامزدی را طولانی تر کنند تا جهیزیه دخترشان چیزی کمتر از فلان دختر فامیل نداشته باشد.

یک تخته فرش 2 متری، یکدست رختخواب، یکدست پارچ و لیوان، سماور، چراغ، دیزی، سه قابلمه بزرگ و سه قابلمه کوچک و یک سرویس چینی گل سرخی.

همه این ها جهیزیه سکینه سرمد است که در سال 1352 ازدواج کرده و اکنون گرد پیری بر موهایش نشسته و دستان پینه بسته اش توجه هر مخاطبی را جلب می کند، او با لحنی مادرانه می گوید: در گذشته همه چیز سهل بود.

قرض برای جهیزیه دخترم، کمرم را شکست خانم سرمد که همسرش فوت کرده و یک بانوی سرپرست خانوار محسوب می شود؛ هشت سال پیش دخترش را راهی خانه بخت کرده است، او درباره ازدواج خود می گوید: آن زمان ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومینوی تجمل و سادگی در جهیزیه

دومینوی تجمل و سادگی در جهیزیه