مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 03:502020-07-25سياسي

ایران پاسخ قاطعی به آمریکا بدهد/ مجلس در قبال اقدام تروریستی آمریکا سکوت نمی کند


عضو هیئت رییسه مجلس با بیان اینکه مجلس در قبال اقدامات تروریستی آمریکا سکوت نمی کند، گفت: ایران پاسخ قاطعی به آمریکا بدهد.

- حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به مزاحمت جنگنده های آمریکایی برای هواپیمای مسافربری ایران، گفت: قطعا این اقدام آمریکای جنایتکار بی پاسخ نخواهد ماند و جمهوری اسلامی ایران پاسخ قاطعی به این اقدام خلاف قانون و نقض قوانین بین المللی آمریکا خواهد داد.

وی با بیان اینکه ملت ایران دولت آمریکا را یک جنایتکار می داند، افزود: آمریکایی ها همواره خوی سلطه گری و تجاوز گری داشته و از رفتارهای خود دست برنمی داند.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دوران بزن_در_رویی تمام شده است ، تاکید کرد: عملیات ایذایی بزدلانه برای یک هواپیمای مسافربری معنایی جز تروریسم دولتی ندارد و آمریکا باید منتظر پاسخ این اقدام وحشیانه خود باشد.

حجت الاسلام موسوی لارگانی با اشاره به جنایات آمریکا علیه ملت مظلوم جهان بخصوص ملت ایران، گفت: این دولت تروریستی،  بار اولش نیست و آخرین بارش هم نخواهد بود لذا نباید اجازه داد بدون هزینه از چنین اقدامات وحشیانه ای رهایی پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران پاسخ قاطعی به آمریکا بدهد/ مجلس در قبال اقدام تروریستی آمریکا سکوت نمی کند

ایران پاسخ قاطعی به آمریکا بدهد/ مجلس در قبال اقدام تروریستی آمریکا سکوت نمی کند