مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 04:152020-07-25سياسي

ثبتِ نامِ کرمانشاه در تقویم؛ چشم انتظار تصمیم شورای فرهنگ عمومی کشور


دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه اظهار کرد: برای ثبتِ نامِ کرمانشاه در تقویم چشم انتظار تصمیم شورای فرهنگ عمومی کشور هستیم.

- ثبتِ نامِ "کرمانشاه" در تقویم؛ چشم انتظار تصمیم شورای فرهنگ عمومی کشور ایسنا/کرمانشاه دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه اظهار کرد: برای ثبتِ نامِ کرمانشاه در تقویم چشم انتظار تصمیم شورای فرهنگ عمومی کشور هستیم.

بهرام فاضلی زاد به مناسبت پنجم مرداد روز ملی کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، از روز پنجم مرداد ماه به عنوان روز غرور و عزت تمام ایرانیان یاد کرد و افزود: در این روز پرونده هشت سال جنگ تحمیلی در یک علمیات غرورآفرین به نام مرصاد در کرمانشاه برای همیشه بسته شد و همین امر باعث شد تا روز پنجم مرداد در ذهن تمام ایرانیان و بویژه مردم کرمانشاه ماندگار شود.

وی افزود: در همین راستا در استان اجماع عمومی بر این قرار گرفت تا این روز به نام روز ملی کرمانشاه در تقویم ثبت شود و این تصمیم در شورای فرهنگ عمومی استان مطرح و به تصویب رسید.

فاضلی زاد از ارسال این مصوبه به شورای فرهنگ عمومی کشور خبر داد و افزود: به دلیل حجم بالای موارد ارسالی به این شورا، رسیدگی به طرح های ارسالی قدری زمان بر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبتِ نامِ کرمانشاه در تقویم؛ چشم انتظار تصمیم شورای فرهنگ عمومی کشور

ثبتِ نامِ کرمانشاه در تقویم؛ چشم انتظار تصمیم شورای فرهنگ عمومی کشور