مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 04:202020-07-25پزشكي

تقدیر بیمار بهبود یافته کرونا از کادر درمان


یک بیمار بهبود یافته از کرونا در بندرگناوه پس از گذراندن دوره درمان و به دست آوردن سلامتی خود در حرکتی فرهنگی و نوع دوستانه با حضور در بیمارستان سوانح سوختگی چرومی و امیرالمومنین(ع) این شهرستان از تلاش و زحمات وافر کادر درمانی این مراکز تقدیر کرد.

- یک بیمار بهبود یافته از کرونا در بندرگناوه پس از گذراندن دوره درمان و به دست آوردن سلامتی خود در حرکتی فرهنگی و نوع دوستانه با حضور در بیمارستان سوانح سوختگی چرومی و امیرالمومنین(ع) این شهرستان از تلاش و زحمات وافر کادر درمانی این مراکز تقدیر کرد.

یک بیمار بهبود یافته که چندین روز در بیمارستان گناوه بستری و با اتمام دوره قرنطینه خانگی به همراه بستگان خود با در دست داشتن پلاکاردی در میان کادر درمانی این بیمارستان ها حضور یافت و از آنان تقدیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، عادل باقری زاده گفت: به کسانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، توصیه می کنم فقط یک شیفت با پوشیدن لباس پرستاران ایثارگر بر بالین بیماران کرونایی حاضر شوند تا سختی کار و فشاری را که بر آنان وارد می شود، به خوبی درک کنند.

وی افزود: به عنوان یک پرستار مهم است که بدانی با اطلاع کامل از این که بیمار مقابل به کرونا مبتلا است و روی تخت قرار دارد و بر بالین آن حاضر خواهی شد و خطرات زیادی را با جان پذیرفته و در این راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر بیمار بهبود یافته کرونا از کادر درمان

تقدیر بیمار بهبود یافته کرونا از کادر درمان