مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 04:202020-07-25حوادث

40قطعه سهره طلایی در ارومیه کشف شد


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی از کشف 40 قطعه سهره طلایی توسط فرد متخلف در ارومیه خبر داد.

- سرهنگ رضا خیری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اینکه این فرد قصد داشت این پرندگان را به تهران منتقل کند افزود: طبق اطلاعات مردمی مبنی بر انتقال چهل قطعه سهره طلایی توسط فردی متخلف از ارومیه به تهران مأمورین یگان حفاظت محیط زیست سریعاً به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه پس از شناسایی و انجام هماهنگی با ایست و بازرسی نیروی انتظامی مستقر در جاده شهید کلانتری و با کسب دستور قضایی فرد متخلف دستگیر شد گفت: فرد متخلف قصد داشت با استفاده از خودرو شخصی سهره ها را به تهران انتقال دهد که دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

خیری همچنین از کشف سه هزار قطعه انواع ماهی خبر داد و اظهارکرد: به دنبال گزارش های مردمی مبنی بر حمل ماهی قاچاق توسط یک دستگاه اتوبوس، مأموران یگان حفاظت محیط زیست استان سریعاً با حضور در ورودی شهر ارومیه و با همکاری نیروهای پلیس راه، اتوبوس حامل بار ماهی قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از اتوبوس حدود 3000 قطعه انواع ماهی شامل سوف، سیم کپور که به صورت غیر مجاز از دریاچه سد ارس صید و در حال حمل به استان کردستان بود کشف شد افزود: در این مأموریت سه نفر متخلف دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40قطعه سهره طلایی در ارومیه کشف شد

40قطعه سهره طلایی در ارومیه کشف شد