مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 04:302020-07-25سياسي

وضعیت مطلوب بزرگترین جنگل دست کاشت ایران


سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرمان اعلام کرد: بزرگترین جنگل دست کاشت ایران، با همت و دغدغه شهروندان و شهرداری در وضعیت و جایگاه مطلوبی قرار گرفته است.

- سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرمان گفت: مجموعه جنگل قائم(عج) شهر کرمان به عنوان بزرگترین جنگل دست کاشت ایران، از سالیان گذشته با همت و دغدغه شهروندان و شهرداری در وضعیت و جایگاه مطلوبی قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، ایمان سیف الهی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اهمیت حفاظت از فضای سبز مجموعه شهرداری برای شهر کرمان و قرارگیری موقعیت بی نظیر آن در دامنه کوه صاحب الزمان (عج)، افزود: جنگل قائم (عج) میراثی از گذشتگان است که برای ما به جا مانده و باید در حفظ و نگهداری آن بکوشیم.

وی از پاک سازی پردیسان قائم (عج) از علف های هرز، بوته و خار و خاشاک خبر داد و اظهار داشت: این اقدام توسط نیروهای خدمات شهری مناطق پنج گانه و با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمان، جمعه سوم مردادماه انجام گرفت.

تلاش در پیشگیری از آتش سوزی فضای سبز کرمان سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرمان مساحت پردیسان قائم (عج) را 230 هکتار اعلام کرد و گفت: با توجه به گستردگی این جنگل و احتمال آتش سوزی، پاک سازی آن از مواد مستعد آتش سوزی از جمله برگ، بوته و شاخه های خشک در دستور کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت مطلوب بزرگترین جنگل دست کاشت ایران

وضعیت مطلوب بزرگترین جنگل دست کاشت ایران