مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 04:552020-07-25پزشكي

تغییر زمین بازی؛ شوراهای تامین جایگزین ستاد مقابله با کرونا در ورزش!


چندی است با واگذاری اختیار تصمیم گیری در مورد فعالیت های ورزشی به شوراهای تامین هر استان، ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش جای خود را به صورت غیر رسمی به زیرمجموعه های وزارت کشور واگذار کرده است.

- تغییر زمین بازی؛ شوراهای تامین جایگزین ستاد مقابله با کرونا در ورزش! چندی است با واگذاری اختیار تصمیم گیری در مورد فعالیت های ورزشی به شوراهای تامین هر استان، ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش جای خود را به صورت غیر رسمی به زیرمجموعه های وزارت کشور واگذار کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با شیوع ویروس کرونا در کشور ستادی تحت عنوان ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش تشکیل شد تا مسائل مربوط به ورزش ایران را در جدال با پیامدهای ناشی از این ویروس پیگیری و در مورد تکلیف رشته های ورزشی، تمرینات و مسابقات تصمیم گیری کند و با 18 اطلاعیه در مقاطع زمانی مختلف، تصمیماتی را در رابطه با فعالیت های ورزشی و اماکن ورزشی اتخاذ کرد که آخرین مورد آن به 11 تیرماه سال 1399 باز می گردد.

ماجرا از آنجایی آشکار شد که 23 تیرماه سال جاری همزمان با موج دوم شیوع ویروس کرونا در کشور که تعطیلی برخی فعالیت های ورزشی در استان های مختلف را به دنبال داشت، مهرزاد خلیلیان- سخنگوی ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش در گفت و گو با یک برنامه تلویزیونی و در پاسخ به اینکه آیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر زمین بازی؛ شوراهای تامین جایگزین ستاد مقابله با کرونا در ورزش!

تغییر زمین بازی؛ شوراهای تامین جایگزین ستاد مقابله با کرونا در ورزش!