مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 05:102020-07-25اقتصادي

انتقاد عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از عدم عزم دولت برای تسهیل ازدواج جوانان


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از عدم اقدام مناسب دولت در خصوص کاهش قیمت مسکن در کشور گفت: نرخ قیمت مسکن در کشور به بالاترین حد خود رسیده و دیگر جوانان توانایی خرید و حتی اجاره مسکن را ندارند ولی دولت هیچ اقدامی نکرده و مجلس وارد عمل .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، خلیل بهروزی فر امروز در جمع خبرنگاران با بیان توازن جمعیتی نسبت به جوامع بشری بسیار متفاوت است، اظهار کرد: افرایش جمیعت در هر جامعه مبتنی بر فرهنگ اجتماعی و سیاسی آن جامعه است و در ایران در 50 سال یعنی از سال 45 تا 95 جمعیت ایران سه برابر شده و به تبعه آن سن ازدواج در کشور افزایش پیداکرده است.

وی قانون تسهیلات ازدواج را پشتوانه جوانان دانست و گفت: یکی از مهم ترین دغدغه زوجین برای ازدواج مسئله مالی و تهیه مسکن و جهیزیه است به همین منظور در دولت های گذشته به ارائه تسهیلات مالی به جوانان برای ازدواج تأکید بسیار زیادی شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه قوه مقننه در خصوص رفع موانع ازدواج در کشور بیان کرد: رفع موانع ازدواج و ارائه تسهیلات به جوانان یکی از مهم ترین اولویت های کمیسیون اجتماعی مجلس شورای است زیرا در کشور 12 میلیون جوان وجود داشته که از این تعداد یک میلیون و 300 هزار نفر آماده ازدواج هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از عدم عزم دولت برای تسهیل ازدواج جوانان

انتقاد عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از عدم عزم دولت برای تسهیل ازدواج جوانان