مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 05:552020-07-25سياسي

صیانت از جنگل ها و مراتع نیازمند عزم همگانی است


نماینده شاهرود و میامی در مجلس صیانت از جنگل ها و مراتع را نیازمند عزم همگانی دانست و گفت: زندگی بدون نعمت منابع طبیعی دارای ارزش نیست لذا همه در حفظ آن مسئول هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر خانی در دیدار صبح شنبه با مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان به میزبانی دفتر خود، ضمن تأکید بر لزوم توجه جدی به حفظ منابع طبیعی شهرستان شاهرود و میامی، ابراز کرد: نهادهای ذی ربط مانند منابع طبیعی می بایست از ظرفیت مردم در انجام پروژه های آبخیزداری به صورت مشارکتی استفاده کنند.

وی ابراز داشت: در برخورد با متصرفان اراضی ملی که اقدام به تصرف عدوانی و تخریب اراضی ملی می کنند هیچ گونه اغماضی نباید صورت گیرد.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس صیانت از جنگل ها و مراتع را نیازمند عزم همگانی دانست و تصریح کرد: منابع طبیعی نعمتی ارزشمندی که زندگی بدون آن ممکن نیست و در آموزه های دین مبین اسلام، تأکید فراوانی بر حفاظت و حراست از منابع طبیعی، درختان، آب وهوای پاک شده است.

خانی ضمن بیان اینکه شهرستان شاهرود چهار میلیون هکتار اراضی جنگلی و مرتعی دارد، افزود: با توجه به گستردگی وسعت اراضی ملی، می طلبد که در بحث بیابان زدایی کار و توسعه بیشتری انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیانت از جنگل ها و مراتع نیازمند عزم همگانی است

صیانت از جنگل ها و مراتع نیازمند عزم همگانی است