مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 06:202020-07-25سياسي

داماد اسدآبادی بازداشت شده در عروسی آزاد شد


فرماندار اسدآباد از بازداشت یک داماد در یکی از روستاهای اسدآباد به علت برگزاری مراسم جشن عروسی در بحران کرونا و آزادی وی پس از اخذ تعهد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید درویشی صبح شنبه در جمع خبرنگاران از بازداشت یک داماد در یکی از روستاهای اسدآباد به علت برگزاری مراسم جشن عروسی در بحران کرونا و آزادی وی پس از اخذ تعهد خبر داد.

درویشی با اشاره به بازداشت این داماد در شامگاه پنجشنبه در یکی از روستاهای اسدآباد به علت برگزاری مراسم جشن و عروسی؛ عنوان کرد: این داماد به علت سرپیچی و بی توجهی به مقررات ستاد مقابله با کرونا و برگزاری مراسم جشن و عروسی به دستور مقام قضایی دستگیر و روانه بازداشتگاه شد که در حال حاضر بعد از گرفتن تعهدات لازم داماد آزاد شده است.

وی با بیان اینکه این اقدام تنها به دلیل حفظ سلامتی مردم و مقابله با کرونا انجام گرفته است، عنوان کرد: از مردم شهرستان اسدآباد درخواست داریم از برگزاری هر گونه مراسم ختم و عروسی خودداری کرده و از شرکت در این مراسم به منظور حفظ سلامتی خود و جامعه بپرهیزند.

فرماندار اسدآباد همچنین از راه اندازی رابط سلامت در ادارات شهرستان اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: رابطین سلامت با آموزش های لازم در ادارات مربوطه نماینده کادر سلامت بوده و بر اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی نظارت و بازر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داماد اسدآبادی بازداشت شده در عروسی آزاد شد

داماد اسدآبادی بازداشت شده در عروسی آزاد شد