مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 06:552020-07-25پزشكي

انجام تست کرونا از 900 پاکبان همدانی


مدیر خدمات شهری شهرداری همدان گفت: از 900 پاکبان همدانی در چهار منطقه شهرداری همدان آزمایش غربالگری کرونا گرفته شد.

- ایسنا/همدان مدیر خدمات شهری شهرداری همدان گفت: از 900 پاکبان همدانی در چهار منطقه شهرداری همدان آزمایش غربالگری کرونا گرفته شد.

مرتضی رضایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به منظور اطمینان خاطر از سلامتی پاکبان ها هفته گذشته غربالگری آن ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در دفاتر شرکت پیمانکار و با زمان بندی خاص انجام شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه مورد خاصی از ابتلا به کرونا در پاکبان های همدانی مشاهده نشد، مطرح کرد: تنها موارد دیده شده مربوط به مقاطع گذشته است که بدون علامت بوده و آرام و بی خطر پشت سر گذاشته شده است.

رضایی با بیان اینکه به زعم ما پاکبان ها در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، اعلام کرد: هدف از انجام آزمایش غربالگری حفظ سلامتی آن ها و جلوگیری از شیوع احتمالی ویروس به خانواده هایشان بود.

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان ادامه داد: علاوه بر غربالگری کرونا از تمامی پاکبان ها، آزمایش کامل سلامتی گرفته شده است تا به پاس زحماتی که ارائه می دهند از سلامت آن ها مطمئن شویم.

وی با اشاره به اینکه سلامتی پاکبان ها برای شهرداری همدان اهمیت فراوانی دارد، تأکید کرد: خواسته ما از شهروندان این است که ماسک و دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام تست کرونا از 900 پاکبان همدانی

انجام تست کرونا از 900 پاکبان همدانی