مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 07:252020-07-25اقتصادي

کاهش 60 درصدی آتش سوزی مراتع اسدآباد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اسدآباد از کاهش 60 درصدی میزان آتش سوزی ها در مراتع و عرصه منابع طبیعی این شهرستان به نسبت مشابه سال قبل خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اسدآباد از کاهش 60 درصدی میزان آتش سوزی ها در مراتع و عرصه منابع طبیعی این شهرستان به نسبت مشابه سال قبل خبر داد.

بهزاد شاهمرادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای فصل تابستان تاکنون سه مورد آتش سوزی در مراتع این شهرستان در حدود چهار هکتار رخ داده که بالا رفتن آگاهی مردم و کشاورزان، جلسات آموزشی و ترویجی کارشناسان جهادکشاورزی و منابع طبیعی برای دهیاران و روستاییان، دیدار و مراجعات حضوری و چهره به چهره و دخیل کردن مردم به عنوان همیار طبیعت در بحث حفاظت از عرصه های منابع طبیعی از عمده دلایل کاهش آتش سوزی ها در مراتع این شهرستان بوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 60 نفر از روستاییان شهرستان اسدآباد همیار طبیعت هستند، تصریح کرد: همیار طبیعت عنوان طرحی است که در راستای استفاده از توان عمومی برای حفاظت و حراست از عرصه های منابع طبیعی و محیط زیست و براساس نیازهای آموزشی شوراهای اسلامی، دهیاران، مجریان طرح ها، بهره برداران و سایر اقشار مختلف به اجرا گذاشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 60 درصدی آتش سوزی مراتع اسدآباد

کاهش 60 درصدی آتش سوزی مراتع اسدآباد