مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 07:352020-07-25سياسي

«انتقال آب سد سبلان» اولویت مهم بخش ارشق


نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت بسیار مهم بخش ارشق، انتقال آب سد سبلان است که پیگیری های لازم در این خصوص انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی به همراه مسؤولان استانی و شهرستانی در سفر به بخش های مختلف شهرستان مشگین شهر به بررسی مشکلات این شهرستان پرداختند.

محمود عباس زاده مشگینی، نماینده مشگین شهر در آیین کلنگ زنی فاز دوم کارخانه MDF فایبر بخش ارشق اظهار کرد: اولویت بسیار مهم بخش ارشق مشگین شهر، انتقال آب سد سبلان است که پیگیری ها و اقدامات لازم در این خصوص انجام شده است.

وی با اشاره به بیمارستان شهرستان مشگین شهر افزود: تنها بیمارستان مشگین شهر دارای تجهیزات فرسوده است و نیاز مبرم به تجهیزات جدید پزشکی دارد که پیگیری های لازم جهت خرید دستگاه سی.

تی.

اسکن انجام شده است.

 نماینده مشگین شهر در مجلس بیان کرد: رفتار کرونا در موج دوم تغییر کرده است که لازم است رفتار مدیریتی نیز در مواجهه با این بیماری و امورات مردم در این ایام تغییر کند.

دهیاران و بخشداران از برگزاری مراسمات عمومی جلوگیری کنند اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل نیز گفت: با همکاری گروه های مردم نهاد و نهادهای دیگر توانستیم در مرحله اول پیک ویروس سیر صعودی گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«انتقال آب سد سبلان» اولویت مهم بخش ارشق

«انتقال آب سد سبلان» اولویت مهم بخش ارشق