مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 07:502020-07-25سياسي

ابتکار: آسیب کرونا تنها بهداشتی و اقتصادی نیست


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده تاکید کرد که آسیب کرونا تنها از جنبه بهداشتی و اقتصادی نیست و ما باید برای ابعاد اجتماعی، روانشناختی و جامعه شناختی ناشی از این بحران نیز برنامه و سازوکار مشخصی داشته باشیم.

- معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده تاکید کرد که آسیب کرونا تنها از جنبه بهداشتی و اقتصادی نیست و ما باید برای ابعاد اجتماعی، روانشناختی و جامعه شناختی ناشی از این بحران نیز برنامه و سازوکار مشخصی داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دهمین جلسه شورای راهبری طرح گفتگوی ملی خانواده و بین نسلی با حضور نمایندگان 14 بخش دولتی و غیر دولتی به شکل ویدئو کنفرانس در محل معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده تشکیل شد.

در این جلسه معصومه ابتکار با تاکید بر اینکه گفتگوی خانواده و بین نسلی می بایست هم به لحاظ مفهومی و هم به لحاظ تاثیر گذاری و گستره، پیشرفت لازم را داشته باشد، افزود: ضروریست همکاران بخش های دولتی، غیر دولتی و دانشگاهی با قوت کار را ادامه دهند تا نقش خود را با بهره وری مطلوب جهت کمک به انسجام خانواده و جامعه ایفاء کنند.

وی تصریح کرد: آسیب کرونا تنها از جنبه بهداشتی و اقتصادی نیست و ما باید برای ابعاد اجتماعی، روانشناختی و جامعه شناختی ناشی از این بحران نیز برنامه و سازوکار مشخصی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار: آسیب کرونا تنها بهداشتی و اقتصادی نیست

ابتکار: آسیب کرونا تنها بهداشتی و اقتصادی نیست