مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 07:502020-07-25پزشكي

مرگ 328 همدانی بر اثر ابتلا به کرونا/دورهمی های خانوادگی علت اصلی ابتلا


رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان از ابتلای 2817 نفر در سطح استان به کروناویروس از ابتدای شیوع تاکنون و مرگ 328 نفر از مبتلایان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان از ابتلای 2817 نفر در سطح استان به کروناویروس از ابتدای شیوع تاکنون و مرگ 328 نفر از مبتلایان خبر داد.

دکتر رشید حیدری مقدم شنبه 4 مردادماه در جلسه ستاد مقابله با کروناویروس استان همدان مطرح کرد: پنج شهرستان استان شامل همدان، نهاوند، تویسرکان، کبودراهنگ و ملایر در شرایط قرمز قرار دارند.

وی علت اصلی ابتلای همدانی ها به کروناویروس را مهمانی ها خانوادگی و دورهمی ها دانست و اعلام کرد: 80 مورد تخلف عدم اجرای پروتکل به مراجع قضایی معرفی شدند.

استاندار همدان نیز با اشاره به تمدید محدودیت های یک هفته ای در پنج شهرستان دارای شرایط قرمز کرونایی در استان همدان، بر اجرای پروتکل ها، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک به عنوان اولویت اصلی مبارزه و کنترل بیماری کرونا تأکید کرد.

سیدسعید شاهرخی ادامه داد: محدودیت های جلسه قبل ستاد استانی در پنج شهرستان همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان و کبودراهنگ تمدید می شود و همه اماکن اعلام شده حق فعالیت ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ 328 همدانی بر اثر ابتلا به کرونا/دورهمی های خانوادگی علت اصلی ابتلا

مرگ 328 همدانی بر اثر ابتلا به کرونا/دورهمی های خانوادگی علت اصلی ابتلا