مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 08:102020-07-25اقتصادي

متقاضیان مشاغل خانگی تا 50 میلیون تومان وام می گیرند


براساس اعلام ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی کشور، میزان وام برای متقاضیان مشاغل خانگی تا سقف 50 میلیون تومان افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حال حاضر کسب و کارهای خانگی به یک منبع مهم اشتغال و درآمد به ویژه برای زنان تبدیل شده است و افراد با کار در خانه علاوه بر آنکه سطح درآمد خود را افزایش و کسب و کارشان را توسعه می دهند، به اقتصاد خانوار نیز کمک می کنند.

از نگاه سازمان بین المللی کار موقعیت مکانی و وجود کسب و کار در خانه ملاک تلقی کردن آن به عنوان مشاغل خانگی است و کنوانسیون 189 سازمان بین المللی کار، کار شایسته و ضرورت پرداختن به وضعیت کارگران خانگی را به رسمیت شناخته است.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از جمله طرح های حمایتی حوزه اشتغال، ذیل برنامه اشتغال فراگیر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که با نقش آفرینی سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان (جهاددانشگاهی) به عنوان نهاد واسط، تسهیل گر و توسعه ای در 9 استان آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کردستان، کرمانشاه، لرستان و ایلام در حال اجرا است‪.

‬ هدف از اجرای این الگو، تعامل با دستگاههای اجرایی و بخش خصوصی مرتبط با اجرای طرح، ارائه خدمات آموزشی و مشاوره حضوری و غیرحضوری به متقاضیان مشاغل خانگی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متقاضیان مشاغل خانگی تا 50 میلیون تومان وام می گیرند

متقاضیان مشاغل خانگی تا 50 میلیون تومان وام می گیرند