مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 08:102020-07-25اقتصادي

میهمان ناخوانده ای که 300 میزبان دارد


مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: از آذرماه سال گذشته آفت مگس میوه مدیترانه ای در سطح 15 هکتار در روستای خرو شهرستان طبس مشاهده شده که این آفت 300 نوع میزبان دارد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: از آذرماه سال گذشته آفت مگس میوه مدیترانه ای در سطح 15 هکتار در روستای خرو شهرستان طبس مشاهده شده که این آفت 300 نوع میزبان دارد.

مهدی یوسفی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد:باتوجه به اینکه شرایط آب و هوایی استان تغییر پیدا کرده، با هجوم آفات قرنطینه داخلی مواجه شدهایم.

وی افزود: از آذرماه سال گذشته آفت مگس میوه مدیترانه ای در سطح 15 هکتار در روستای خرو شهرستان طبس مشاهده شده و عملیات مبارزه را از همان زمان آغاز کردیم.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه اکنون در محدوده شهرستان طبس توانستیم کنترلی برای آفت داشته باشیم، اظهار کرد: این آفت 300 نوع میزبان دارد و می تواند 300 نوع گیاه را آلوده کند.

یوسفی با بیان اینکه اکنون در حال پایش این آفت در شهرستان طبس و شهرستان های دیگر هستیم، تصریح کرد: کارگاه های آموزشی در سطح روستاها برگزار و تمام تجهیزات ردیابی، پیش آگاهی و کنترل آفت با هماهنگی مدیریت شهرستان طبس تهیه و در اختیار شبکه مراقبت و پیش آگاهی شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میهمان ناخوانده ای که 300 میزبان دارد

میهمان ناخوانده ای که 300 میزبان دارد