مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 08:202020-07-25اقتصادي

کاهش 14 درصدی نزاع در مازندران


مدیرکل پزشکی قانونی مازندران، با اشاره به 5333 معاینه انجام شده در سال جاری از سوی پزشکی قانونی این استان، اظهار کرد: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 14 درصد کاهش داشت.

- بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی مازندران، علی عباسی با اشاره به اینکه از این میزان، 3514 نفر مرد و مابقی زن هستند، اظهار کرد: بیشترین نزاع به ترتیب مربوط به شهرهای ساری با 1084، بابل با 773 و آمل با 573 مورد و کمترین موارد نزاع به ترتیب در شهر عباس آباد با 93 نفر ثبت شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس آمار ارجاعی از مراکز استان، خرداد با 2089، اردیبهشت با 1933 و فروردین با 1251 نفر به ترتیب بیشترین مورد نزاع گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران با تاکید بر اینکه نزاع و درگیری بیشترین دلیل مراجعه افراد به مراکز پزشکی قانونی است، تصریح کرد: بخش قابل توجهی از افراد به دنبال وقوع نزاع و درگیری از طرف مراجع قضایی و انتظامی به مراکز پزشکی قانونی ارجاع می شود که بر اساس نوع و میزان آسیب دیدگی با توجه به قانون مجازات اسلامی برای آنان گواهی صادر می شود.

عباسی یکی از دلایل بالا بودن آمار نزاع را پایین بودن سطح تحمل افراد در جامعه دانست و گفت: می توان با آموزش مهارت های زندگی به خصوص در سنین پایین میزان تحمل افراد را در شرایط استرس بالا برد تا افراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 14 درصدی نزاع در مازندران

کاهش 14 درصدی نزاع در مازندران