مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 08:302020-07-25سياسي

کاروانسرای سمنان به اداره کل میراث فرهنگی واگذار شود


نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس بر لزوم واگذاری کاروانسرای مرکز شهر سمنان به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، عباس گلرو ظهر امروز در دیدار با مدیرکل و معاونان اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان اظهار کرد: کاروانسرای تاریخی واقع در مرکز شهر سمنان برای حفاظت و مرمت و فراهم آوردن زمینه جذب گردشگران باید به اداره کل میراث فرهنگی واگذار شود.

او با تأکید بر اینکه نقش سایر دستگاه های اجرایی در حمایت از میراث فرهنگی و اجرای سند توسعه گردشگری استان سمنان باید مشخص شود، افزود: سایر دستگاه های اجرایی باید ذیل نظر این اداره کل فعالیت های خود را در حوزه حمایت و توسعه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اجرا کنند.

نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه گردشگری فقط متوقف در میراث تاریخی نیست، گفت: گردشگران خارجی به خصوص گردشگران چینی که پرتعدادترین گردشگران دنیا را تشکیل می دهند، به جاذبه های طبیعی به خصوص کویر و سایر جاذبه های فرهنگی ازجمله مردم شناسی، آشنایی با سایر فرهنگ ها و آداب و سنن توجه دارند.

گلرو با اشاره به اینکه اقلیم استان سمنان برای گردشگری خارجی بسیار قابل توجه است، افزود: باید به جاذبه های گردشگری استان ازجمله آبگرم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروانسرای سمنان به اداره کل میراث فرهنگی واگذار شود

کاروانسرای سمنان به اداره کل میراث فرهنگی واگذار شود