مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 08:352020-07-25سياسي

40 درصد نمازگزاران نماز جمعه سمنان جوانان هستند/ ضرورت جوانگرایی


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تأکید بر اینکه جوان گرایی در ستاد نماز جمعه شهرستان های این استان در اولویت است، گفت: 40 درصد نمازگزاران نماز جمعه جوانان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد شاهچراغی ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران ضمن بیان اینکه 40 درصد نمازگزاران نماز جمعه در سمنان را جوانان تشکیل می دهند، اظهار داشت: مردم سمنان حضور خوبی در نمازهای جمعه این شهرستان دارند.

وی با تأکید بر لزوم جوان گرایی در ستادهای نماز جمعه شهرستان های استان سمنان بیان کرد: جوانان زینت نمازهای جمعه و مساجد هستند و از همین رو باید آن ها را به نماز جمعه و مسجد دعوت کنیم.

نماز جمعه پایگاهی برای وحدت مردم، دولت و نظام امام جمعه سمنان بابیان اینکه نهاد نماز جمعه رکن اصلی برای ایجاد وحدت و پایداری این نظام است، افزود: نهاد نماز جمعه سه رکن اصلی دارد؛ امام جمعه، ستاد برگزاری نماز جمعه و مردم از ارکان نماز جمعه هستند وقتی این ارکان کنار هم جمع شدند نماز جمعه اقامه می شود.

شاهچراغی با اشاره به اینکه محبوبیت مهم ترین ویژگی یک امام جمعه است، ابراز داشت: امام جمعه باید خطیب باشد و ساده گویی و همه فهم بودن خطبه ها و پیگیری مشکلات مردم از ویژگی های خطبه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 درصد نمازگزاران نماز جمعه سمنان جوانان هستند/ ضرورت جوانگرایی

40 درصد نمازگزاران نماز جمعه سمنان جوانان هستند/ ضرورت جوانگرایی