مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 08:452020-07-25حوادث

سامانه مشاوره پلیس پاسخگو در استان بوشهر راه اندازی شد


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر از راه اندازی سامانه مشاوره ای پلیس پاسخگو در این استان برای ارایه خدمات سریع به شهروندان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ جهانبخش طهماسبی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران در این خصوص اظهار داشت: آسیب های اجتماعی از دیرباز در جامعه بشری مورد توجه اندیشمندان بوده است و همزمان با گسترش انقلاب صنعتی و گسترش دامنه نیازمندی ها، محرومیت های ناشی از عدم امکان برآورده شدن خواسته ها و نیازهای زندگی موجب گسترش شدید و دامنه دار فساد، عصیان، تبهکاری، سرگردانی، دزدی و انحراف جنسی و دیگر آسیب ها شده است.

وی با اشاره به اینکه مسائل اجتماعی پدیده های متنوع، متغیر و نسبی هستند که کم و کیف آنها برحسب زمان و مکان متغیر است، اظهار داشت: افزایش نگرانی عمومی از مسائل مختلف اجتماعی و صدمات و خسارات وارده بر پیکر اجتماع از ناحیه این گونه مسائل، مقابله با آن را روز به روز دشوارتر کرده و شناخت علمی و دقیق مسائل اجتماعی را ضروری می سازد.

سرهنگ طهماسبی با بیان اینکه مشاوره و مشورت کردن به عنوان یک راهکار مهم برای کاهش دغدغه ها و مشکلات افراد شناخته می شود عنوان داشت: مرکز مشاوره معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر با سابقه بیش از بیست سال ارائه خدمات مشاوره ای به شهروندان، اینک با توجه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه مشاوره پلیس پاسخگو در استان بوشهر راه اندازی شد

سامانه مشاوره پلیس پاسخگو در استان بوشهر راه اندازی شد