مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 08:502020-07-25اقتصادي

برخورد جدی با افزایش غیرقانونی قیمت ها در بازار یزد


مدیر کل تعزیرات حکومتی استان یزد با اشاره به افزایش غیرقابل قبول قیمت برخی اجناس در بازار استان، گفت: برخورد جدی با هرگونه افزایش غیرقانونی قیمت ها اولویت اجرایی تعزیرات حکومتی در استان یزد است.

- ایسنا/یزد مدیر کل تعزیرات حکومتی استان یزد با اشاره به افزایش غیرقابل قبول قیمت برخی اجناس در بازار استان، گفت: برخورد جدی با هرگونه افزایش غیرقانونی قیمت ها اولویت اجرایی تعزیرات حکومتی در استان یزد است.

علی اکبر مختاری پیش از ظهر امروز چهارم مردادماه در جمع برخی از مدیران مدیریت شهری یزد، با بیان این که بازار هر روزه از سوی سازمان تعزیرات حکومتی مورد رصد قرار می گیرد، اظهار کرد: متاسفانه قیمت برخی کالاها و اقلام اساسی مصرفی مردم در روزها و همچنین ماه های اخیر، تغییرات رو به افزایش غیرقابل قبولی داشته است.

وی با تاکید بر این که دلایل افراد برای افزایش قیمت کالاهای مورد نیاز مردم قابل قبول نیست، افزود: طبق بررسی های انجام شده رشد قیمت ها غیرمنطقی بوده و به تنش ها در بازار دامن زده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد گفت: سازمان تعزیرات حکومتی قطعا از این که در قیمت ها اخلال بوجود بیاید یا افزایش قیمت صورت گیرد، جلوگیری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با افزایش غیرقانونی قیمت ها در بازار یزد

برخورد جدی با افزایش غیرقانونی قیمت ها در بازار یزد