مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 09:402020-07-25بين الملل

هشدار وبسایت صهیونیستی درباره قدرت تهاجمی حزب الله


یک وبسایت عبری زبان در گزارشی نوشت که قدرت تهاجمی حزب الله لبنان در خلال سال ها جنگ در سوریه افزایش قابل توجهی یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک وبسایت عبری زبان در تحلیلی از شرایط و میزان آمادگی حزب الله لبنان برای ورود به درگیری احتمالی با رژیم صهیونیستی، نوشت که جنگ آینده با تمامی درگیری های گذشته تفاوت خواهد داشت.

به نوشته العهد ، امیر بوحبوط خبرنگار نظامی وبسایت واللا در تحلیلی نوشت که حزب الله لبنان در خلال جنگ در سوریه توان عملیاتی و نظامی اش بهبود یافته و آن زمانی که نیروهای حزب الله در سوریه می جنگیدند، ارتش اسراییل در حال بازداشت فلسطینیان در کرانه باختری یا توزیع غذا و کمک ها در شهرک های صهیونیست نشین بود و در هیچ نبرد وسیع زمینی علیه یک دشمن واقعی نجنگیده است.

در ادامه این گزارش آمده است که جنگ احتمالی پیش رو با تمامی درگیری های پیشین تفاوت خواهد داشت و حزب الله قصد ورود و مانور در اراضی سرزمین اشغالی را دارد.

این وبسایت عبری زبان سپس به فرماندهان اسراییلی در جبهه شمال توصیه کرد که راه مقابله با نفوذ نیروهای تیپ الرضوان حزب الله از چندین نقطه به داخل خاک سرزمین اشغالی را بررسی و تمرین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار وبسایت صهیونیستی درباره قدرت تهاجمی حزب الله

هشدار وبسایت صهیونیستی درباره قدرت تهاجمی حزب الله