مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 09:452020-07-25فناوري

شهروندان مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشند


مدیرکل امور مالیاتی فارس به مودیان مالیاتی هشدار داد که مراقب شیادانی که امکان دارد از طریق اینترنت از آنان کلاهبرداری کنند، باشند.

- ناصر هاشمی با اشاره به سوء استفاده برخی افراد شیاد ایجادکننده سایت های جعلی اخذ مالیات و دستیابی به اطلاعات کارت های بانکی مودیان، گفت: مودیان محترم مالیاتی مراقب شگرد این کلاهبرداران در فضای مجازی باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل امور مالیاتی فارس، هاشمی گفت: برخی از جرایم رایانه ای با تکیه بر اصول مهندسی اجتماعی و به کارگیری صفحات جعلی برای القای تفکر به کاربران در راستای انجام اقدامات مورد نظر مهاجمان سایبری انجام می شود.

او ادامه داد: اخیرا مشاهده شده برخی از این جرایم در فضای مجازی توسط ثبت کنندگان آگهی در سایت های همچون دیوار و غیره، تحت عنوان اخذ مالیات انجام می شود به گونه ای که این آگهی ها، مودیان مالیاتی را به سایت های جعلی پرداخت مالیات هدایت کرده و نهایتا از اطلاعات کارت های بانکی آنان سوءاستفاده می کنند.

مدیرکل امور مالیاتی فارس با تاکید بر اینکه همه ی امور مربوط به ارایه اظهارنامه و پرداخت مالیات به صورت الکترونیکی انجام می شود، گفت: هرگونه واریز مالیات با شیوه هایی جز دستگاه های کارتخوان بانکی مستقر در ادارات مالیاتی و درگاه های الکترونیکی اینترنتی سازمان امو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشند

شهروندان مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشند