مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 10:152020-07-25اجتماعي

سرازیر شدن بیش از 80 درصد فاضلاب خانگی به معابر شهری تایباد


رها شدن فاضلاب خانگی در شهرستان مرزی تایباد یکی از مشکلاتی است که از سالیان دور همچنان باقی مانده و هنوز در برخی مناطق شهری همچون گذشته پسماند آشپزخانه، - حمام و حیاط به داخل کوچه ها و خیابان ها رها می شود که مشکلات فراوانی را در بردارد.

شاید خیلی از ما وقتی از معابر شهری گذر می کنیم با این پدیده رو به رو شده باشیم، معضلی که سال هاست در تایباد دیده می شود؛ سرازیر شدن بیش از 80 درصد فاضلاب های خانگی در این شهر به جوی ها و خیابان ها آمار کمی نیست؛ علاوه بر به خطر افتادن سلامت شهروندان باعث نا زیبایی چهره شهر و از سویی از بین رفتن آسفالت نیز می شود اگرچه این رها سازی فاضلاب معضل شهرداری محسوب می شود، اما گریبان شهروندان را نیز خواهند گرفت از سویی در برخی موارد خود شهروندان نیز برای رها نکردن فاضلاب خانگی با مشکلاتی رو به رو هستند.

شهردار تایباد در این خصوص به ایسنا گفت: یکی از مشکلات رفع نشدنی در این شهرستان رها شدن فاضلاب خانگی به سطح خیابان ها و جوی های آب است که هزینه های فراوانی برای شهرداری در بر دارد.

ایوب سیدالحسینی اظهار کرد: با توجه به پیگیری های مکرر از طرق مختلف نسبت به جمع آوری فاضلاب خانگی و هدایت آن ها به چاه، اما متاسفانه در بیشتر مناطق شهر تایباد همچنان شهروندان از حفر چاه و جلوگیری از بیرون آمدن آب منازل به داخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرازیر شدن بیش از 80 درصد فاضلاب خانگی به معابر شهری تایباد

سرازیر شدن بیش از 80 درصد فاضلاب خانگی به معابر شهری تایباد