مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 10:202020-07-25اجتماعي

رگبار و تندباد به کشاورزی قیروکارزین خسارت زد


مدیر جهاد کشاورزی قیروکارزین از وقوع پدیده رگبار و تند باد در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به وقوع این رخداد جوی، سطح و میزان خسارت های احتمالی در حال ارزیابی و برآورد است.

- ایسنا/فارس مدیر جهاد کشاورزی قیروکارزین از وقوع پدیده رگبار و تند باد در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به وقوع این رخداد جوی، سطح و میزان خسارت های احتمالی در حال ارزیابی و برآورد است.

مهدی همتی شنبه 4 مرداد با اشاره به ثبت بیش از 14 میلی متر بارش باران در ایستگاه باران سنجی افزر و وزش تند بادهای برای عصر روز جمعه سوم مرداد، گفت: بر اثر این رویداد جوی بیشترین خسارت به بخش باغبانی در باغ های مرکبات و نخیلات گزارش شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی فارس، او بیان کرد: عمده این خسارت ها در قالب ریزش محصول، شکستگی خوشه، شکستگی تنه درختان و در مواردی ریشه کن شدن مرکبات و نخیلات بوده است.

همتی به وقوع سیلاب پس از این بارش های رگباری نیز اشاره و خاطرنشان کرد: احتمال خسارت به قسمت هایی از تاسیسات زیر بنایی مانند جاده های بین مزارع، آب نماها، چاه ها و سیستم های آبیاری تحت فشار نیز دور از ذهن نخواهد بود.

او با اشاره به پوشش بیمه محصولات کشاورزی در بیش از 20 درصد از باغ های این شهرستان عنوان کرد: باغداران دارای قرار داد بیمه ای حداکثر ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رگبار و تندباد به کشاورزی قیروکارزین خسارت زد

رگبار و تندباد به کشاورزی قیروکارزین خسارت زد