مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 10:402020-07-25اقتصادي

پافشاری شرکت عمران پرند بر پرداخت نکردن طلب مردم با بهانه افزایش قیمت مسکن


در شرایطی که تاخیر دولت تدبیر و امید در ارتباط با تکمیل پروژه مسکن مهر منجر به بروز مشکلات فراوانی برای متقاضیان مسکن مهر شده است، رفتار شرکت عمران شهر جدید پرند در قبال مردم ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، پس از وعده های مکرر دولت تدبیر و امید در ارتباط با اتمام ساخت طرح مسکن مهر و تاخیر طولانی مدت در تکمیل این پروژه، مشکلات عدیده ای برای متقاضیان واحدهای مسکن مهر به خصوص در شهرهای جدید به وجود آمده است.

*شرکت عمران شهر جدید پرند از پرداخت طلب متقاضیان سر باز می زند عمده مشکلات به وجود آمده برای متقاضیان مسکن مهر در شهرهای جدید نظیر پردیس و پرند اتفاق افتاده است.

در همین ارتباط یکی از متقاضیان مسکن مهر شهر جدید پرند، در تشریح مشکلات پیش روی خانوارهای متقاضی مسکن مهر پرند، گفت: سال 94 در شهر جدید پرند، مبلغ 16 میلیون تومان به صورت آورده هر متقاضی به همراه یک وام 25 میلیون تومانی برای خرید یک واحد مسکونی  مورد نیاز بود.

این متقاضی مسکن مهر پرند، با اشاره به این نکته که در آن برهه زمانی بسیاری از متقاضیان نسبت به تکمیل آورده خود اقدام کرده و مبلغ 16 میلیون تومان را به حساب شرکت عمران شهر جدید پرند واریز کرده بودند، گفت: سال 96 پس از افزایش قیمت ساخت از 41 میلیون تومان به 50 میلیون در اقدام غیر کارشناسی، رقم آورده مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پافشاری شرکت عمران پرند بر پرداخت نکردن طلب مردم با بهانه افزایش قیمت مسکن

پافشاری شرکت عمران پرند بر پرداخت نکردن طلب مردم با بهانه افزایش قیمت مسکن