مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 10:402020-07-25اجتماعي

برگزاری نشست تخصصی «تأثیر مشاوره ازدواج» در اردبیل


به مناسبت هفته ازدواج و روز چهارم این هفته که به نام فرهنگ سازی و مشاوره نامگذاری شده است، نشست تخصصی تاثیر مشاوره ازدواج در اردبیل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به مناسبت هفته ازدواج و روز چهارم این هفته که به نام فرهنگ سازی و مشاوره نامگذاری شده است، نشست تخصصی تاثیر مشاوره قبل و بعد از ازدواج در زندگی، ظهر امروز در اردبیل برگزار شد.

اکبر نگاهی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در حاشیه این نشست اظهار کرد: ارائه آموزش های لازم به دختران و پسران از همان دوران نوجوانی و جوانی در مدارس و دانشگاه ها می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی در حوزه ازدواج موثر باشد.

لزوم توجه ویژه به مشاوره قبل از ازدواج وی افزود: مشاوره قبل از ازدواج در جهت ازدواج آسان، به هنگام و پایدار و پیشگیری از طلاق یکی از راهکارهای جامعه امروز است که باید به آن توجه ویژه ای شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: در این نشست تصمیم گرفته شد تا با تهیه بروشورهای نکات مشاوره ای پیش از ازدواج و در اختیار قرار دادن این بروشورها برای خانواده ها، اقدام موثری در زمینه ترویج مشاوره بین خانواده ها خصوصا در بحث مشاوره پیش از ازدواج انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست تخصصی «تأثیر مشاوره ازدواج» در اردبیل

برگزاری نشست تخصصی «تأثیر مشاوره ازدواج» در اردبیل