مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 11:002020-07-25اجتماعي

برگزاری چالش ساخت ماسک با تم کودکانه در قاضی جهان


قاضی جهانی ها چند روزی است دست به کار خلاقانه ای برای سرگرمی کودکان و با محوریت کرونا را شکست خواهیم داد زده اند که نام آن چالش #ساخت_ماسک_برای_کودکان در قاضی جهان است.

- برگزاری چالش "ساخت ماسک با تم کودکانه" در قاضی جهان ایسنا/آذربایجان شرقی قاضی جهانی ها چند روزی است دست به کار خلاقانه ای برای سرگرمی کودکان و با محوریت "کرونا را شکست خواهیم داد" زده اند که نام آن چالش #ساخت_ماسک_برای_کودکان در قاضی جهان است.

اکنون که کرونا در خیابان ها و اماکن مختلف شهر در حال جولان است، استفاده از ماسک برای همه از کودک گرفته تا بزرگسال نقش حیاتی دارد.

می توان با ساخت ماسک های رنگی با کمک فرزندان خود، این نوگلان و منبع نشاط خانه را برای استفاده هرچه بیشتر از ماسک ترغیب کرده و لحظات شادی را برایشان محیا کرد.

مسئول دبیرخانه چالش ساخت ماسک خانگی در گفت وگو با خبرنگاران بیان کرد: طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی، ماسک از هر واکسنی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید 19 موثرتر است و تا 95 درصد از ابتلا به این بیماری جلوگیری می کند.

وی افزود: به همین دلیل بارها توسط مسئولان وزارت بهداشت اعلام شده است که این ماسک ها صرفا ماسک های صنعتی و ماسک های استاندارد و پزشکی موجود در بازار نیست بلکه در همه جای دنیا و در ماه های اخیر نیز استفاده از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری چالش ساخت ماسک با تم کودکانه در قاضی جهان

برگزاری چالش ساخت ماسک با تم کودکانه در قاضی جهان