مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 11:102020-07-25سياسي

دستگاه های اجرایی به مسائل فرهنگی توجه جدی داشته باشند


امام جمعه آستارا با اشاره به توطئه های مختلف دشمن بر علیه نظام اسلامی، گفت: دستگاه های اجرایی و متولی نسبت به مسائل فرهنگی توجه جدی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا ظهر شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی آستارا، اظهار کرد: ریشه بسیاری از مشکلات و ناهنجاری های اجتماعی و اقتصادی ناشی از بی توجهی به نیازهای فرهنگی و ارزش های معنوی حاکم بر جامعه است.

وی افزود: نادیده گرفتن مسائل فرهنگی و ارزش های معنوی سبب بروز ناهنجاری های اجتماعی شده و باید برای ارتقای آن اقدام کرد.

حافظ نیا با تاکید بر اینکه مسئله فرهنگ متأسفانه جدی گرفته نمی شود و همه موارد به صورت شعاری بیان شده اما دغدغه نیست، گفت: اگر به فرهنگ دینی و انقلابی مردم و جامعه توجه شود از بسیاری آسیب ها پیشگیری می شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی فشار زیادی بر اقشار آسیب پذیر جامعه وارد کرده و باید برای حل آن اقداماتی صورت گیرد، ادامه داد: در کنار رسیدگی به امور معیشتی و رفع دغدغه های مردم، مسئولان باید عنایت داشته باشند و نباید به مسائل فرهنگی بی توجه بود.

رییس شورای فرهنگ عمومی آستارا، اظهار کرد: اگر در فضای کنونی جامعه به خاطر مشکلات اقتصادی، مقوله فرهنگ، معارف دینی و اخلاقی جامعه نزد مردم و جوانان کم رنگ شود باید بدون شک منتظر آسیب ها ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی به مسائل فرهنگی توجه جدی داشته باشند

دستگاه های اجرایی به مسائل فرهنگی توجه جدی داشته باشند