مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 11:452020-07-25دانش

معاون رییس جمهور از مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی همدان بازدید کرد


معاون علمی و فناوری رییس جمهور از مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی همدان در بیمارستان سابق شهید مباشر کاشانی بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سورنا ستاری بعدازظهر شنبه با همراهی استاندار همدان، رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و دیگر مسئولان حوزه پژوهش و فناوری از مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی همدان در بیمارستان سابق شهید مباشر کاشانی بازدید کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان در حاشیه این بازدید گفت: مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی همدان از 31 تیرماه 1391 فعالیت خود را آغاز کرده است.

رشید حیدری مقدم اظهار داشت: شرکت ها محصولاتی در راستای تبدیل دانش به فناوری وارد بازار کردند و امید است با این سفر ارتباطات بیشتری در این حوزه با بخش معاونت علمی ریاست جمهوری برقرار شود.

معاون رییس جمهور ضمن بازدید از اتاق تمیز به عنوان یکی از فرصت های استثنایی دانشگاه با مساحت 300 مترمربع در جریان اقدامات انجام شده توسط 16 شرکت دانش بنیان مستقر مرکز رشد قرار گرفت و رهنمودهایی را به منظور پیشبرد امور ارائه کرد.

مهمترین پروژه های بازدید شده شامل دستگاه سنگ شکن برون اندامی، خط تولید کیت تشخیصی miRNA به روش real-time PCR و شرکت تولید محصولات غذایی برای رژیم درمانی بیماران متابولیک بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور از مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی همدان بازدید کرد

معاون رییس جمهور از مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی همدان بازدید کرد