مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 11:552020-07-25سياسي

اجرای طرح «هر مسجد، هر پایگاه بسیج و هر اداره یک قربانی» در سرخه


رییس سابق کمیته امداد شهرستان سرخه از اجرای طرح «هر مسجد، هر پایگاه بسیج و هر اداره یک قربانی» با هدف کمک به نیازمندان در این شهرستان خبر داد.

- رضا نوروزی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سرخه با اشاره به اجرای طرح هر مسجد، هر پایگاه بسیج و هر اداره یک قربانی  در شهرستان سرخه اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) بر اساس سنت هرساله خویش در عید قربان، اقدام به قربانی و ذبح دام در جهت کمک به نیازمندان خواهد کرد.

وی تصریح کرد: امسال نیز اجرای این طرح در دستور کار خود دارد و با لطف خداوند در نظر داریم، امسال 40 رأس دام را به نیت سلامتی امام زمان (عج) و رفع و دفع بلایا و به خصوص نابودی ویروس منحوس کرونا قربانی کنیم.

رییس سابق کمیته امداد شهرستان سرخه افزود: گوشت قربانی بین نیازمندان و خانواده های دارای بیمار در این شهرستان توزیع می شود و در راستای اجرای این طرح، حمایت های مردمی، نهادها و ادارات در سطح عالی برآورد شده است.

نوروزی با اشاره به اینکه تاکنون 20 رأس گوسفند جمع آوری شده است، گفت: خیران، نیکوکاران و مردم ولایت مدار و شهیدپرور شهرستان سرخه و کلیه افرادی که تمایل دارند در این طرح شرکت کنند، می توانند با تلفن کمیته امداد شهرستان سرخه به شماره های 33615754 و 33611472 تماس بگیرند و نحوه و میزان مشارکت خویش را اعلام کنند تا بتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «هر مسجد، هر پایگاه بسیج و هر اداره یک قربانی» در سرخه

اجرای طرح «هر مسجد، هر پایگاه بسیج و هر اداره یک قربانی» در سرخه