مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 12:502020-07-25بين الملل

ادعای گوگل: نام فلسطین اصلا در نقشه های این شرکت وجود نداشته


شرکت گوگل که پیش از این در سال های 2011 و 2016 اقدام به حذف نام فلسطین از نقشه های خود کرده بود، اما به دنبال اعتراض گسترده و شدید کاربران، اقدام به عقب نشینی کرد بار دیگر در اقدامی عجیب با تکرار آن مدعی شد که نام فلسطین اصلا در نقشه های این شرکت وجود نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ خبرگزاری فرانسه امروز (شنبه) گزارش داد که موسسات رسانه ای و رسانه های اجتماعی در سراسر جهان به زبان‌های مختلف از جمله زبان عربی خبر داده اند که نام فلسطین از نقشه گوگل ( Google Maps ) حذف شده است، اما این شرکت می گوید که نام فلسطین از ابتدا در این نقشه ها قرار نگرفته بود.

این خبرگزاری اضافه کرد: موسسات رسانه ای و رسانه های اجتماعی در واکنش به این اقدام می گویند که مرورگر گوگل اسم فلسطین را از نقشه های خود حذف کرده و نام یک کشور اشغالگر را جایگزین کرده است .

در این خبرها حذف نام فلسطین از گوگل مپس ( نقشه های گوگل ) گزارش شده است، اما شرکت گوگل در دروغی آشکار پاسخ داد که نام فلسطین اصلا (از ابتدا) در این نقشه ها درج نشده است.

علاوه بر هزاران پست از صفحات و زبان های دیگر، این پست از صفحه ای که در بالا ذکر شد به زبان عربی در مجموع تنها در حدود 9 هزار مشارکت کننده داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای گوگل: نام فلسطین اصلا در نقشه های این شرکت وجود نداشته

ادعای گوگل: نام فلسطین اصلا در نقشه های این شرکت وجود نداشته