مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 16:052020-07-25سياسي

700 روحانی با حضور در مدارس قزوین فعالیتهای دینی را تبلیغ می کنند


معاون پرورشی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با فعالیت 700 روحانی در مدارس و تبلیغ برنامه های فرهنگی نسبت به تقویت بنیه معنوی دان آموزان اقدام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی انصاری روز شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: با حضور روحانیون در مدارس اقدامات فرهنگی خوبی برای تقویت بنیه دینی و معنوی دانش آموزان برداشته شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر 700 روحانی در مدارس حضور دارند و نماز جماعت برقراراست و آموزش عملی احکام در حال اجراست و منطقی نیست این همه تلاش را زیر سوال ببریم و بگوییم کاری نشده است.

انصاری تصریح کرد: گزارشی از اقدامات انجام شده را در حوزه فرهنگ دینی آماده کرده و برای استاندار و نمایندگان ارسال می کنیم تا در جریان کارها قرار گیرند و قضاوت منصفانه صورت گیرد.

وی اظهار داشت: در کنار برنامه های دینی و فرهنگی و مذهبی مهارت هایی که به دانش آموزان داده می شود شامل هنرهای تجسمی، مجری گری، هنرهای نمایشی، آموزش تولید محتوای فرهنگی، انیمیشن، گرافیک و اینفو گرافی، کلیپ تصویری و قصه نویسی، کتاب خوانی، مهارت های اردویی، هدایت تحصیلی و آشنایی با مشاغل مختلف است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: برای انتقال مفاهیم و کلاس های آموزشی 5 کانال تدارک دیده شده و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 روحانی با حضور در مدارس قزوین فعالیتهای دینی را تبلیغ می کنند

700 روحانی با حضور در مدارس قزوین فعالیتهای دینی را تبلیغ می کنند