مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 18:502020-07-25سياسي

معیشت مردم دغدغه بزرگ مجلس شورای اسلامی است


نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه نمایندگان اهتمام ویژه ای برای رفع مشکلات اقتصادی مردم دارند، گفت: دغدغه بزرگ مجلس شورای اسلامی معیشت مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر خانی شامگاه شنبه در جمع پرسنل سپاه پاسداران ناحیه شاهرود به میزبانی حسینیه ثارالله (ع) این نهاد، با اشاره به اینکه دغدغه اصلی مجلس یازدهم و نمایندگان، معیشت مردم است، تاکید کرد: همراهی سپاه و بسیج برای محرومیت زدایی بازوی توانمندی برای کمک به دولت و مجلس است.

وی با بیان اینکه مردم در کنار مسئولان و همچنین سپاه و بسیج نشان دادند که در رزمایش کمک مومنانه گام های اساسی در میان میدان بر می دارند، ابراز کرد: سپاه در کنار دفاع از ارزش های انقلابی حضور پرتلاشی در زمینه محرومیت زدایی دارد و لذا این مهم امری مقدس و قابل تقدیر است.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در آغاز به کار مجلس یازدهم بیان کرد: همان طور که معظم له نیز اشاره فرمودند باید نظارت های درست و عمیق در کنار تعامل سازنده با دولت در بین مجلسی ها وجود داشته باشد که به حمد الله شاهد این امر هستیم.

خانی بیان کرد: امروز نیاز به همدلی و همراهی بین همه نهادها در راستای مدیریت شرایط اقتصادی بیش از هر زمانی احساس می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معیشت مردم دغدغه بزرگ مجلس شورای اسلامی است

معیشت مردم دغدغه بزرگ مجلس شورای اسلامی است