مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 19:152020-07-25ورزشي

مس کرمان به لیگ برتر چشمک زد


مس کرمان موفق شد با تک گل میثم تهی دست سپیدرود رشت میهمان خود را با شکست بدرقه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان،  عصر شنبه مس کرمان موفق شد با تک گل میثم تهی دست سپیدرود رشت میهمان خود را با شکست بدرقه کند.

مس کرمان از همان ابتدای بازی فوتبال هجومی خود را به نمایش گذاشت تا مشخص شود اصلا دوست ندارد موقعیتی که در جدول و لیگ دسته اول به سختی به دست آورده را به راحتی از دست بدهد.

مسی ها بعد از گل تهی دست چندین موقعیت خطرناک را روی دروازه سپیدرود خلق کردند که نتوانستند از این موقعیت ها برای خود و مس گل بسازند تا اینکه در دقایق پایانی بازی داور مسابقه بعد از دمیدن در سوت خود نقطه پنالتی را به نفع سپیدرود نشان بدهد.

اما مسی ها در این سکانس حساس فوتبالی بسیار خوش شانس بودند که محمد شادکام بازیکن سپیدرود پنالتی را به بیرون از چهارچوب دروازه مس بزند تا مس با خوش شانسی پیروز میدان باشد.

مسی ها هفته آینده باید مقابل نیروزمینی تهران قرار بگیرند.

حاشیه های بازی: در میانه های نیمه دوم بین بازیکنان سپیدرود درگیری لفظی رخ داد که در مقابل نیز بازیکنان مس هم با هم درگیری لفظی داشتند در این امر با سپیدرود برابری کنند.

در انتهای بازی بازیکنان سپیدرود به سمت جایگاه ویژه حمله ور شدند و با ورود ماموران نیروی انتظامی بازیکنان به سمت رختکن خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مس کرمان به لیگ برتر چشمک زد

مس کرمان به لیگ برتر چشمک زد