مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1399 ساعت 19:502020-07-25اقتصادي

روند معرفی اموال مازاد دولتی در استان سمنان شتاب گیرد


استاندار سمنان از مسوولان این استان خواست: در روند معرفی اموال مازاد دولت در استان سمنان باهدف فروش و مولدسازی شتاب بیشتری ایجاد کنند.

- علیرضا آشناگر، شامگاه شنبه در دومین جلسه کارگروه فروش-مولدسازی املاک مازاد استان سمنان در سالن غدیر استانداری اظهار کرد: معرفی اموال مازاد دولت از سوی دستگاه های اجرایی دارای پشتوانه قانونی است و تمامی مدیران کل نسبت به اجرای این طرح اقدام های لازم را انجام دهند.

وی خاطر نشان کرد: دستگاه های اجرایی موظف به اجرای برنامه های دولت برای عمران و توسعه هستند و کم کاری برخی مدیران در اجرای طرح های قانونی قابل قبول نیست.

استاندار سمنان تصریح کرد: معرفی اموال مازاد، ظرفیتی مثبت و مطلوب برای توسعه استان است و مسئولان باید با آگاهی کامل از قانون بودجه سال 99 نسبت به اجرای این طرح اقدام کنند.

وی ادامه داد: چسبندگی بی مورد و بدون پشتوانه منطقی برخی از دستگاه های اجرایی در معرفی اموال مازاد قابل پیگیری است و دستگاه های نظارتی نسبت به اجرایی کامل این طرح در استان تلاش می کنند.

استاندار سمنان گفت: تعدادی از دستگاه های اجرایی استان در ماه های گذشته در معرفی اموال مازاد خود اقدام های خوبی انجام دادند که از تلاش های این مدیران سپاسگزاری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند معرفی اموال مازاد دولتی در استان سمنان شتاب گیرد

روند معرفی اموال مازاد دولتی در استان سمنان شتاب گیرد