مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 02:352020-07-25اجتماعي

چرا اهالی چم کبود لرستان جاده گاوزرده را بستند / داستان 16 ماه مدارا با بی آبی!


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هانا چراغی؛* چم کبود، یکی از روستا های استان لرستان است که در پنج کیلومتری جنوب شهر معمولان و در ضلع شرقی رودخانه کشکان واقع شده است.

- در ادامه، رضاییان می گوید: مشکل به گونه ای نیست که اهالی آب شرب نداشته باشند، بلکه اصلاحاتی برای ترمیم شبکه آن ها در دست اقدام است.

سیل 12 فروردین و هفت بهمن پارسال بستر جاده را کامل قطع کرده و با توجه به وجود سازه های سنگی و لوله کشی چسبیده به جاده اصلی در بستر رودخانه، کار ترمیم و اصلاح این شبکه در حال انجام است تا در صورت وقوع انتفاقات مشابه؛ خللی در آبرسانی به روستای گاوزرده ایجاد نشود.

او گفته که بیش از سه کیلومتر خط آبرسانی تاکنون ساماندهی شده و 2 کیلومتر بعدی هم به نحوی باید اصلاح شود که علاوه بر دسترسی مردم، مشکلی برای بستر جاده پیش نیاید.

ادعای آب شرب نداشتن این روستا در 16 ماه گذشته، واقعیت نداشته و چنانچه فردی هم خواسته ای دارد با گروکشی مشکلی حل نخواهد شد.

در حال حاضر اهالی گاوزرده معمولان از آب لوله کشی بهره مند هستند و در مواقع لزوم نیز این مهم با تانکر های سیار تقویت خواهد شد.

اقدام کنونی برای رفع مشکلات احتمالی در حوادث طبیعی آینده است و یک اختلاف نظر فنی بین راه و آب فاضلاب بوده چراکه کار باید به صورت منطقی و کارشناسی انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا اهالی چم کبود لرستان جاده گاوزرده را بستند / داستان 16 ماه مدارا با بی آبی!

چرا اهالی چم کبود لرستان جاده گاوزرده را بستند / داستان 16 ماه مدارا با بی آبی!