مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 03:252020-07-26سياسي

خبرآنلاین: شورای اصلاح طلبان فقط حیات نباتی دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خبرآنلاین با مرور اتفاقات اخیر شعسا و استعفای موسوی لاری و عارف از ریاست و نایب رییسی این شورا نوشت: حیات نباتی شورای عالی سیاست گذاری چند ماهی است که شروع شده است؛ - یک خبرگزاری دولتی معتقد است شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان به وضعیت حیات نباتی رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خبرآنلاین با مرور اتفاقات اخیر شعسا و استعفای موسوی لاری و عارف از ریاست و نایب رییسی این شورا نوشت: حیات نباتی شورای عالی سیاست گذاری چند ماهی است که شروع شده است؛ همان زمان که در اوج برو و بیای سیاسی برای برگزاری انتخابات سردی مشارکت به جان جریان چپ هم افتاد و نهادی که قرار بود نقش مغز متفکر برای بزنگاه های انتخاباتی را بازی کند مستأصل ماند.

البته به کما رفتن این شورا نه فقط به دلیل لیست ندادن آن ها در انتخابات و دست رد احزاب به این تصمیم بود بلکه دومینوی استعفا ها موجب شد تا دیگر شورای عالی از آن ارج و قرب اولیه خارج شود و حتی اعضای اصلی هم طاقت ماندن در این جمع را نداشته باشند.

دومینوی استعفا به راه افتاد استعفای موسوی لاری نایب رییس و کسی که در خط مقدم برای تشکیل چنین شورایی قرار داشت، اولین ضربه مهلک به پیکر این ساز و کار بود و از آنجا که ستون هایش از استحکام قابل قبولی برخوردار نبود این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرآنلاین: شورای اصلاح طلبان فقط حیات نباتی دارد

خبرآنلاین: شورای اصلاح طلبان فقط حیات نباتی دارد