مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 03:352020-07-26سياسي

نظری: جهاددانشگاهی به دنبال باز کردن گروه های کور علمی در کشور است


نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاددانشگاهی به دنبال باز کردن گروه های کور علمی در کشور است و در انجام این ماموریت خطیر به توفیقات زیادی نائل آمده است.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاددانشگاهی به دنبال باز کردن گروه های کور علمی در کشور است و در انجام این ماموریت خطیر به توفیقات زیادی نائل آمده است.

علیرضا نظری در آستانه فرا رسیدن 16 مرداد سالروز تاسیس جهاددانشگاهی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مجموعه فعالیت هایی که این نهاد انقلابی و علمی طی سال های گذشته برای نظام اسلامی رقم زده، منجر به کسب دستاورهای عظیم علمی، تحقیقاتی و پژوهشی در عرصه های ملی و بین المللی شده است.

وی تصریح کرد: این مجموعه علمی توانسته در طول این سال ها طیف وسیع و متنوعی از محصولات و خدمات دانش بنیان را به کشور ارائه دهد و در این مسیر گره های کوری را که پیش روی فناوری های نوین قرار داشته، باز کند.

این نماینده مردم در خانه ملت از جهاددانشگاهی به عنوان سمبل و نمونه تبدیل تهدید به فرصت در نظام جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و افزود: تبدیل تهدید به فرصت با روحیه جهادی و خلاقانه از مهمترین ویژگی های دانشمندان و پژوهشگران جهاد دانشگاهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظری: جهاددانشگاهی به دنبال باز کردن گروه های کور علمی در کشور است

نظری: جهاددانشگاهی به دنبال باز کردن گروه های کور علمی در کشور است