مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 03:402020-07-26پزشكي

فقط 40 درصد از افراد در اتوبوس های تبریز ماسک می زنند


رییس گروه بیماری های واگیر مرکز بهداشت آذربایجان شرقی گفت: میزان استفاده از ماسک در اتوبوس های بین شهری 30 درصد، در اتوبوس های درون شهری 40 درصد و در مترو و تاکسی ها 42 درصد است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس گروه بیماری های واگیر مرکز بهداشت آذربایجان شرقی گفت: میزان استفاده از ماسک در اتوبوس های بین شهری 30 درصد، در اتوبوس های درون شهری 40 درصد و در مترو و تاکسی ها 42 درصد است.

سیمین خیاط زاده در گفت وگو با ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: نانوایی ها 70 درصد از ماسک استفاده می کنند و متاسفانه فاصله گذاری در مترو و تاکسی ها رعایت نمی شود.

وی متذکر شد: غصه دار است که تعدادی از مردم تصور می کنند با توصیه به استفاده از ماسک می خواهیم آن ها را به زحمت بیندازیم، با این تصور روزهای آتی، روزهای خوبی نخواهند بود.

وی با اشاره به بازدید مستمر و روزانه تیم های معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز از تمامی اماکن، گفت: هر چند استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی نسبت به هفته های قبل بهتر شده است، اما هنوز هم برخی اصناف و اماکن نیاز به تذکر و گوشزد کردن دارند.

خیاط زاده اظهار کرد: کافی است تا یک نفر از کسانی که بدون ماسک و بدون حفاظت کافی هستند، ناقل سالم باشد تا افراد بسیاری درگیر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط 40 درصد از افراد در اتوبوس های تبریز ماسک می زنند

فقط 40 درصد از افراد در اتوبوس های تبریز ماسک می زنند