مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 03:502020-07-26اقتصادي

توسعه شهرک های گلخانه ای در آذربایجان غربی


مدیر شهرک های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: توسعه شهرک های گلخانه ای در برنامه کاری جهاد کشاورزی آذربایجان غربی قرار دارد و تاکنون نزدیک به 14 میلیارد و 800 میلیون تومان برای ایجاد این شهرک ها هزینه شده است.

- سعید جفایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در محدوده حوضه دریاچه ارومیه در شهرک هایی که عرصه منابع طبیعی چسبیده به شهرک های کشاورزی است، به ویژه در شهرستانهای ارومیه، سلماس و بوکان اجرای گلخانه ها تصویب شده است.

وی تصریح کرد: در سلماس توسعه 50 هکتاری در دستور کار قرار دارد و جهاد کشاورزی در حال تملک زمین برای ایجاد فاز 2 شهرک کشاورزی در این شهرستان است.

این مسوول افزود: در بوکان نیز پلاک شهرک 200 هکتار نهایی شده و جهاد کشاورزی درصدد است تا 50 هکتار دیگر نیز به این پلاک الحاق کند.

جفایی اضافه کرد: در ارومیه نیز برنامه ریزی برای افزایش 50 هکتاری در دست اقدام بوده و پلاک این گلخانه 900 هکتاری است.

مدیر شهرک های کشاورزی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی گفت: در محدوده آب های مرزی نیز تلاش هایی در زمینه بهره مندی از ظرفیت این آبها در استان در بحث گلخانه ها آغاز شده است.

جفایی افزود:  100 هکتار زمین در شمال و جنوب استان آذربایجان غربی از جمله شهرهای ماکو، سردشت و پیرانشهر نیز در این راستا شناسایی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه شهرک های گلخانه ای در آذربایجان غربی

توسعه شهرک های گلخانه ای در آذربایجان غربی