مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 04:252020-07-26اجتماعي

آخرین وضعیت مدرسه سبز استان البرز/ افتتاح دو سال دیگر


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز ضمن تشریح آخرین وضعیت مدرسه سبز استان، گفت: این پروژه تا دو سال دیگر افتتاح می شود.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: استفاده از ظرفیت مدارس سبز در سیستم آموزش و پرورش کشور، گامی مهم در راستای پیاده سازی مسئولیت های حوزه فرهنگ در حراست از محیط زیست و اکوسیستم است، در این مدارس بهره گیری از پنل های خورشیدی در بحث سیستم گرمایش کلاس ها تأثیر مهمی در صرفه جویی مصرف سوخت های فسیلی دارد.

از سویی دیگر استفاده از آب باران برای آبیاری فضای سبز و یا شستشوی حیاط مدارس از دیگر ویژگی های مدارس سبز است، در استان البرز نیز از ماه ها قبل برنامه ریزی برای احداث نخستین مدرسه سبز استان البرز در خیابان مطهری کرج جنب اداره آموزش و پرورش ناحیه سه آغاز شده است.

متراژ زمین نخستین مدرسه سبز استان البرز شش هزار و500 مترمربع است، برای محوطه سازی آن نیز عرصه ای دو هزار و 500 مترمربع اختصاص داده شده و با در نظر گرفتن زیر زمین آن مقرر شده که در چهار طبقه احداث شود.

با محمد دلاوریان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز در خصوص آخرین وضعیت احداث مدرسه سبز استان البرز گفت وگو کرده ایم که در ادامه می خوانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت مدرسه سبز استان البرز/ افتتاح دو سال دیگر

آخرین وضعیت مدرسه سبز استان البرز/ افتتاح دو سال دیگر