مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 05:352020-07-26اقتصادي

مجوز یک اقامتگاه بوم گردی چگونه صادر می شود؟


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی به تشریح ساز و کارهای موجود در ارائه مجوز راه اندازی اقامتگاه های بوم گردی پرداخت.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی به تشریح ساز و کارهای موجود در ارائه مجوز راه اندازی اقامتگاه های بوم گردی پرداخت.

یوسف بیدخوری در گفت وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: سیاست و برنامه اصلی ما در اداره کل میراث فرهنگی استان بیشتر متمرکز بر این بوده که این فعالیت ها منحصر به شهر مشهد و یا چند شهر بزرگ نباشد؛ به عبارتی نگاه این است که بتوانیم مناطق کم تر برخوردار که قابلیت ها و ظرفیت های خوبی در حوزه گردشگری دارند را نیز فعال کنیم و یکی از مجوزهایی که در آیین نامه ما برای اماکن روستایی پیش بینی شده که می توانند مورد بازدید و اقبال گردشگران قرار گیرند، اقامتگاه های بوم گردی است که با صدور مجوزها می توانند فعالیت هایی را در این حوزه آغاز کنند.

وی افزود: بعضا انتقادات بر این است که چرا مجوزهای این حوزه به شکل گسترده صادر می شود، باید گفت که خوشبختانه در استان تنها 100 اقامتگاه بوم گردی مجوز فعالیت دارد.

ضمنا سعی بر آن بوده که این تعداد با نهایت توجه و دقت در مورد شاخص های تعریف شده در حوزه اقامتگاه های بوم گردی و اصالت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز یک اقامتگاه بوم گردی چگونه صادر می شود؟

مجوز یک اقامتگاه بوم گردی چگونه صادر می شود؟