مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 05:352020-07-26اجتماعي

وقف مهربانی در طرح «مهر تحصیلی»/ توزیع بسته های تحصیلی در خراسان جنوبی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام پرویز بخشی پور صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح مهر تحصیلی، اظهار داشت: طرح مهر تحصیلی به منظور حمایت از دانش آموزان بی بضاعت و مستعد از محل موقوفات مرتبط و مشارکت خیرین به همت سازمان اوقاف و امور خیریه در سراسر کشور برگزار می شود.

طرح مهر تحصیلی در آستانه بازگشایی مدارس و در جهت کمک به دانش آموزان نیازمند در سطح استان اجرا می شود   وی بیان داشت: طرح مهر تحصیلی در آستانه بازگشایی مدارس و در جهت کمک به دانش آموزان نیازمند در سطح استان اجرا می شود که در قالب این طرح بسته های آموزشی به دانش آموزان اهدا خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی تبیین کرد: برای سال تحصیلی امسال 219 بسته تحصیلی از محل موقوفات مرتبط در استان تهیه و توزیع خواهد شد که از این تعداد 132 بسته ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی و 87 بسته ویژه دانش آموزان متوسطه است.

بخشی پور ارزش تقریبی هر بسته تحصیلی در مقطع ابتدایی را 130 هزار تومان و در مقطع متوسطه را 141 هزار تومان اعلام کرد و با بیان اینکه در مجموع 30 میلیون تومان برای این میزان بسته تحصیلی در نظر گرفته شده است، مطرح کرد: بخشی از این هزینه کرد از محل پنح موقوفه مرتبط و مابقی از محل مشارکت های مردمی تهیه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقف مهربانی در طرح «مهر تحصیلی»/ توزیع بسته های تحصیلی در خراسان جنوبی

وقف مهربانی در طرح «مهر تحصیلی»/ توزیع بسته های تحصیلی در خراسان جنوبی