مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 05:452020-07-26ورزشي

آقای گلی آقای گل / دبل طارمی و هت تریک ایرانی ها


بامداد امروز، دو گل مهدو (خطاب صمیمانه مهدی در جنوب) به بواویستا در دو بسا ، نه یک تیم و محله را، که همه فوتبال بوشهر را شاد کرد.

- بامداد امروز، دو گل مهدو (خطاب صمیمانه مهدی در جنوب) به بواویستا در دو بسا ، نه یک تیم و محله را، که همه فوتبال بوشهر را شاد کرد.

عصرایران؛ابراهیم جاگرانی- از روزی که پدروآلبوکرک نخستین مامور بلند پایه پرتغالی در سال 1514 به ریشهر (بوشهر) پا گذاشت و ده پارچه آبادی از قلمرو میر ابواسحاق حاکم این بندر در عصر شاه اسماعیل صفوی را به زور نیروی نظامی تصرف کرد، پانصد و شش سال می گذرد و حالا پسر بوشهری ها روی دست پرتغالی ها به هوا پرتاب می شود! معجزه فوتبال، چشم و دل ایرانی ها و بوشهری ها را بامداد یکشنبه 26 جولای 2020 [پنج مرداد 1399] به پرتغال کشاند تا برای اولین و آخرین بار در انتظار سوت پایان براگا - پورتو و بنفیکا - اسپورتینگ در پریمیر لیگ این کشور، بیدار بمانند تا نی انبان آقای گلی پسر محله شغاب را با ناکامی پیزی و وینیسیوس برای بنفیکا و پائولینهو در براگا؛ مطابق پیش بینی روزنامه ABola چالو کنند(بنوازند).

بوشهر آوردگاه فوتبال ایران است، پیش از دارایی و راه آهن و شاهین، بچه های محله جبری بوشهر تیمشان تیم جوان (ایرانجوان) بود[1312]، کمی بعد هم شاهین (شهباز/تابان) در بهمنی متولد شد[1321] تا داغی بازار کری خوانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای گلی آقای گل / دبل طارمی و هت تریک ایرانی ها

آقای گلی آقای گل / دبل طارمی و هت تریک ایرانی ها